7.12.08

Το κόλλημα με τους Interpol

Έχετε πάει ποτέ σε δισκάδικο και από την επιθυμία σας να τα πάρετε όλα, δεν ξέρετε τι να αγοράσετε; Εμένα πάντως, μου έχει τύχει πολλές φορές. Κάποιο απόγευμα του 2002 και ενώ είμαι σε άδεια από το στρατό, κάνω την καθιερωμένη μου βόλτα στο Metropolis. "Ρε τι να πάρω, τι να πάρω;", αναρωτιέμαι. Το μάτι μου πέφτει σε ένα dark εξώφυλλο. "Turn on the bright lights" ο τίτλος, από κάποιους Interpol. Κολλάω... "Λέει τίποτα αυτο;" ρωτάω τον πωλητή. "Καλό" μου απαντάει διστακτικά, αλλά εμένα μόνο και μόνο από το artwork με τρώνε τα ρούχα μου. Το αγοράζω, χωρίς πολύ σκέψη. Από τις πρώτες νότες του "Untitled" καταλαβαίνω ότι βρήκα το νέο μου κόλλημα. Σε αυτό όφείλω να παραδεχτώ ότι με βοήθησε και ο φίλος μου ο Γιώργος, ο οποίος το καλοκαίρι έφυγε άδικα από τη ζωή... Όταν του έδωσα το δισκάκι να το γράψει, έμεινε έκπληκτος. Αλλά για το συγκεκριμένο album θα τα πούμε κάποια στιγμή αναλυτικότερα στη στήλη μας. Ωστόσο, έχω την υποχρέωση να αφιερώσω το "Stella was a diver and she was always down" στο φίλο μου, καθώς ήταν το αγαπημένο του κομμάτι...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όλα τα κομματια είναι ένα και ένα. Το δικό μου κόλλημα και αυτό που θα αφιερώσω είναι το "Say hello to the angels"

makis είπε...

to "turn on the bright lights" einai apo ta albums pou mporo na to akouso apo tin arxi mexri to telos.emena to agapimeno mou einai to PDA...